Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Συνέντευξη από έναν μαθητή

Μαθητής:Jordan Stweart




Ποιο είναι το καθημερινό σου πρόγραμμα;
-Ξυπνάω το πρωί, τρώω ένα ενισχυμένο πρωινό. Πηγαίνω στην προπόνηση και αφού τελειώσω πηγαίνω στο ξενοδοχείο της ομάδας για μασάζ. Την υπόλοιπη ημέρα παίζω x – box και βλέπω ταινίες.

Πότε άρχισες να παίζεις ποδόσφαιρο και που:
-Άρχισα ερασιτεχνικά στην ηλικία των 9 ετών όταν ήμουν 17 χρονών στο Αγγλικό πρωτάθλημα, πέρασα από 7 ομάδες και μια αξέχαστη εμπειρία ήταν που έπαιξα εναντίον της W. United, αν και χάσαμε 3-1.


Τι πιστεύεις για την ομάδα μας, την Skoda Xanthi;
-Πιστεύω ότι έχουμε καλούς παίχτες, αν και αρχίσαμε δύσκολα στο πρωτάθλημα, πιστεύω ότι θα τα πάμε καλά.

Αν δεν ήσουν ποδοσφαιριστής τι θα επέλεγες να κάνεις;
-Από μικρός ήταν το όνειρο μου να ασχοληθώ με το ποδόσφαιρο και όπως σας είπα και πιο πριν από την ηλικία των 9 ετών ασχολήθηκα ερασιτεχνικά και μετά επαγγελματικά.

Τι σκοπεύεις να κάνεις τον επόμενο χρόνο;
-Δεν έχω αποφασίσει τι θα κάνω αφού τελειώσει αυτή η σεζόν.

Τι σε έκανε να αρχίσεις να παίζεις ποδόσφαιρο;
-Ο μπαμπάς μου έπαιζε σε μια ομάδα όπου συχνά παρακολουθούσα τους αγώνες του και ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που με επηρέασαν.

Πότε άρχισες να παίζεις πλήκτρα; Σου αρέσουν;

-Πάντα ήθελα να μάθω να παίζω πιάνο αλλά ποτέ δεν είχα την ευκαιρία να παίξω στην Αγγλία και όταν ήρθα εδώ ο Κιντάνα μου πρότεινε να παρακολουθήσω μαθήματα στο Μουσικό Εργαστήριο.

Πάρης Μουρβάτης
Μαρία Κουτσουρλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου